زير گروهها
آموزشي [4308]
اتومبیل [1552]
لوازم [7906]
املاک و مستقلات [1729]
كامپيـوتری [5923]
خدماتي [8837]
بازاریابی و كار [1117]
صنعتي و معدن [12492]
ارتباطات [1021]
خدمات اینترنتی [550]
خدمات پزشکی [152]
معرفی وب ها [422]
تجارت [59]
مالی [95]
سفر [115]
تبلیغات [180]
کشاورزی دامپروری [468]
حمل و نقل [169]



من رمز عبور را فراموش کردم


آمار بازدید از سایت
تاریخآگهیبازدید
06.2712869630
06.2612084744
06.2514884084
06.244047487
06.2312859037
06.229687648
06.218473491

بازدید امروز:52074
کاربران آنلاین:428
آگهی این ماه:3204
بازدید این ماه:2495889
بازدید گروه:14314733
افتتاح سایت:15/6/1385


پیوند ها

آموزش ورد

فروش آنلاین کارت آیتونز و گوگل پلی

گیفت کارت آیتونز و گوگل پلی

صادرات، واردات و ترخیص کالای گمرکی

آگهي هاي ويژه عكس دار و لینک دار
مشخصات همسر مناسب
يکي از چالش هاي فرزندان جوان ما براي انتخاب همسر مناسب ، تعيين معيار و شاخصه هاي ..
7درمان فوري براي سرماخوردگي
ريزش بيني، بي حالي، کيپ شدن دماغ و غيره از علائم شايع سرماخوردگي است که احساس ..
نفخ شکمي؛ دلايل ايجاد و
نفخ شکمي؛ دلايل ايجاد و روش‌هاي درمان بيماري- نفخ شکمي يکي از شکايات شايع در ..

تازه های این بخش
1396.06.26تهرانانواع کابل هاي رابط کالوات فرانسه (Patch Cord)66932688
انواع کابل هاي رابط کالوات فرانسه (Patch Cord)66932688 انواع کابل هاي رابط کالوات فرانسه (Patch Cord) در اندازه هاي مختلف در آلماشبکه به صورت زير قابل ...
1396.06.26تهرانکيستون و کانکتورهاي شبکه کالواتCalwatt در انواع مختلف در آلماشبکه66932635
کيستون و کانکتورهاي شبکه کالواتCalwatt در انواع مختلف در آلماشبکه66932635 کيستون و کانکتورهاي شبکه کالواتCalwatt در انواع مختلف در آلماشبکه نيز ...
1396.06.26تهرانفروش تجهيزات پسيو کالوات فرانسه در آلماشبکه (کابل شبکه /پچ کورد/پچ پنل/کيستون/ف
فروش تجهيزات پسيو کالوات فرانسه در آلماشبکه (کابل شبکه /پچ کورد/پچ پنل/کيستون/فيبر/پچ پنل تلفني/پچ پنل POE کالوات) آلما شبکه پرداز نماينده ...
1396.06.26تهراندوره مديريت فرآيند آموزشتوافقی
نام دوره : مديريت فرآيند آموزش بر مبناي استاندارد بين المللي ISO 10015 هدف از دوره : آشنايي با فرآيند آموزش در سازمان ها، نياز سنجي، برنامه ...
1396.06.26تهراندوره آشنايي با الزامات سيستم مديريت کيفيت آزمايشگاهتوافقی
نام دوره : آشنايي با الزامات سيستم مديريت کيفيت آزمايشگاه 17025 ISO هدف از دوره : آشنايي الزامات و چگونگي استقرار و پياده سازي و محاسبات عدم ...
1396.06.26تهراندوره سيستم مديريت رضايت مشتريتوافقی
نام دوره : سيستم مديريت رضايت مشتري بر مبناي استانداردهاي بين المللي 10002:2014 & ISO 10004:2012 ISO هدف از دوره : آشنايي با سيستم هاي مديريت رضايت ...
1396.06.26تهراندوره تجزيه و تحليل حالات خرابي و اثرات آنتوافقی
نام دوره : تجزيه و تحليل حالات خرابي و اثرات آن FMEA هدف از دوره : آشنايي با تکنيک FMEA براي پيشگيري از خطاهاي بالقوه در فرآيند و در ...
1396.06.26تهراندوره اصول و فنون بازاريابيتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با اصول، قواعد و مهارت هاي بازاريابي موضوعات و محتواي دوره تعاريف انواع بازاريابي آميخته هاي ...
1396.06.26تهراندوره اصول و فنون مذاکرهتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با اصول مذاکره و چگونگي مديريت جلسات مذاکره و فروش موفق موضوعات و محتواي دوره : تعاريف مذاکره انواع مذاکره مراحل ...
1396.06.26تهراندوره ايجاد فرهنگ HSE در سازمان هاتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با الزامات HSE و روش هاي عملي فرهنگ سازي در حوزه ايمني و سلامت شغلي موضوعات و محتواي دوره : تعاريف و اصطلاحات سيستم ...
1396.06.26تهراندوره برند سازي و مديريت برندتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با برند و نحوه برند سازي موضوعات و محتواي دوره : تعريف برند و مفاهيم پايه اي چرا برندينگ ؟ اجزاي برند هويت ...
1396.06.26تهراندوره بازاريابي و فروش تلفنيتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با بازاريابي تلفني و کسب مهارت هاي برقراري ارتباط و تأثير گذاري در مکالمات موضوعات و محتواي دوره : بازاريابي تلفني، ...
1396.06.26تهراندوره روش هاي بررسي و تجزيه و تحليل حوادثتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با روش هاي و تکنيک هاي تحقيق و تجزيه و تحليل حوادث موضوعات و محتواي دوره : تعاريف و اصطلاحات روش هاي مورد استفاده ...
1396.06.26تهراندوره پايش، اندازه گيري و تحليل ميزان رضايت مشتري بر مبناي استاندارد بين المللي توافقی
هدف از دوره : آشنايي با اصول و قواعد استاندارد پايش و اندازه گيري ميزان رضايت مشتري و تحليل آن در راستاي بهبود ( ISO10004 ) موضوعات و محتواي ...
1396.06.26تهراندوره تحليل رفتار مصرف کنندهتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با راه هايي براي برآورده ساختن نياز مصرف کنندگان، بازاريابي بر اساس تحليل نيازها و انتظارات مشتريان موضوعات و ...
1396.06.26تهراندوره رضايت مشتري و وفادار سازيتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با نقش سازنده رضايت مشتري و تأثير رسيدگي به شکايات، اندازه گيري و تحليل ميزان رضايت مشتري در وفادار سازي و توسعه ...
1396.06.26تهراندوره رضايت مشتري و وفادار سازيتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با نقش سازنده رضايت مشتري و تأثير رسيدگي به شکايات، اندازه گيري و تحليل ميزان رضايت مشتري در وفادار سازي و توسعه ...
1396.06.26تهراندوره زبان بدن و ارتباطات غير کلاميتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با زبان بدن، نشانه هاي غيرکلامي و تأثيرگذاري در مخاطب موضوعات و محتواي دوره : زبان بدن چيست؟ نشانه ها درک و خواندن ...
1396.06.26تهراندوره مديريت ارتباط با مشتريتوافقی
هدف از دوره : چگونگي مديريت بر ارتباطات و روابط دو سويه با مشتري و برقراري سيستم CRM موضوعات و محتواي دوره : تعاريف و اصول مديريت ارتباط با ...
1396.06.26تهراندوره مديريت رسيدگي به شکايات و استاندارد رضايت مشتريتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با استاندارد رسيدگي به شکايات و برقراري سيستم رضايت مشتري موضوعات و محتواي دوره : تعاريف و اصطلاحات استاندارد ...
اول     3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17     آخر



کلیه حقوق معنوی و حقوقی سایت متعلق به "بازارها " می باشد
Powered by IranWebShop Advertising-[10.5] Persian   |  Copyright ©2017, www.IranWebShop.com Enterprises Ltd.